سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

پایگاه اطلاع رسانی انجمن پویندگان علم 2

چهارشنبه 84/10/7 :: ساعت 2:10 عصر

                     

    اولین همایش دانش آموزی انجمن

اردیبهشت ماه 85    

دبیرستان غیردولتی ملاصدرا


¤ نویسنده:شورای همایشات و جلسا

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:4889


بازدیدامروز:1


بازدیددیروز:4

 RSS 
 
درباره من
پایگاه اطلاع رسانی انجمن پویندگان علم 2
مدیر وبلاگ : پدرام شیری[5]
نویسندگان وبلاگ :
شورای همایشات و جلسا (@)[1]

شورای سنجش و آموزش (@)[0]


من 12 ساله ام. در سال اول دبیرستان درس می خوانم. 2 سال جهشی خواندم. دوم راهنمایی و سوم دبستان. می خواهم دوم دبیرستان را هم جهش کنم. خوشحال شدم شناسنامه مرا هم نگاهی کردید.

لوگوی وبلاگ
پایگاه اطلاع رسانی انجمن پویندگان علم 2

اشتراک در خبرنامه
 

بایگانی شده ها
آرشیو سایت

اوقات شرعی

وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

طراحی قالب: رفوزه